Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, 28 February 2014

feeling hebat gilerr... :3


waa...~tak sangka betul haritu Scha dapat nombor 2 dalam olahraga wakil sekolah..janagn tanya sape no.1 errr..~ tingginya...wau!!!! tinggi betul!!!! tapi,takpelaa..Scha ok je,walaupun cuma dapat no.2 lagipon cikgu Scha cakap bagus jugak dapat no.2 kalau tak nanti kene wakil negeri..da la tahun ni UPSR dengan PSRA hurmm... :)  Scha rasa macam tak percaya je tau..

Ye la,mane ke tidaknya..pihak lawan Scha semua tinggi-tinggi..takot Scha...tapi,rupa-rupanya yang tinggi-tinggi tu la yang kalah..hehe..tapi,budak yang dapat no.1 tu memang tinggi..Scha kan..kalah mase ketinggian yang terakhir..1.14....

Tapi kan,yang lain Scha lepas dengan sekali cubaan je tau...tapi,yang 1.14 tu...sampai kali ke-3  tak lepas..Budak yang dapat no.1 tu,dia lepas 1.14 tapi cubaan yang terakhir,kali ke-3 Scha rasa hebat sangat sebab Scha tak sangka Scha akan menang..da la ketinggian tu,Scha tak pernah latih kat sekolah.

Dekat sekolah pon,paling tinggi Scha lepas kan...1 atau 1.05...tu pon kadang-kadang tak lepas...tu laa yang rasa hebat gilerrr tu!!!!! Hebat kan..???hahaha.. poyo sekejap.. ;)

Da laaa... tu je kot yang Scha nak story..k,bye!! Assalamualaikum :)



0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.